Ağlatan Mektup

#anne #oğul #vefasızlık #radyo #tv #hikaye #program Selahaddin Öztepe ' nin Anlatımı ile Bir Gözü Olmayan Annenin Oğluna Mektup Bir Evladın Yapmaması Gereken Birşey Gözyaşlarınıza hakim olamayacağınız bir hikaye Annenizi asla üzmeyin!


YouTube: https://www.youtube.com/selahaddinoztepe Facebook: https://www.facebook.com/selahaddinoztep Twitter: https://twitter.com/selahaddinoztep İnstagram: http://instagram.com/selahaddinoztepe


Yaşanmış bir olayı paylaşacağız bu videomuzda zamanın birinde bir anne varmış evladına o kadar büyük bir fedakarlık yapmış ki ama evladı bunu Anlayamamış videomuzu  paylaşmayı yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın.

Annemin sadece bir gözü vardı öteki gözü çukurdu yani yeri boştu devamlı ince sarı bir su akar Bu haliyle gören çocukların çığlık atarak kaçtıklarına şahit olmuştum onun Bu çirkin görünüşünden nefret ediyordum tiksiniyordum Çünkü bu durum beni arkadaşlarımın yanındayken utandırıyordu babam ben daha küçükken bir kazada öldüğünden ailemizi geçindirmek de anneme kalmıştı bunun için Evlere temizliğe gidiyordu ilkokuldayken bir gün beslenme çantama unutarak mektebe gitmiştim Annem bana kurabiye getirmişti sanki yerin dibine geçmiştim Keşke aç kalsaydım da onu mektepte görmeseydim bana bunu nasıl yapabilirdi onu Görmezden geldim ona nefretle bakarak oradan kaçtım ertesi gün sınıfta bir arkadaşım bana senin annenin sadece bir gözü var diğeri ne biçim dedi Çocuklar da buna pek gülmüşlerdi o anda yerin dibine girmek ve annemin ortadan kaybolmasını çok istemiştim bu yüzden o akşam eve gidince beni gülünç duruma düşüreceğini ölsen daha iyidir diye öfkelendim annem bişey demedi sadece yaş dolan tek gözüyle bana biraz baktı ve sessizce uzaklaştı gitti dediklerim hakkında bir saniye bile düşünmemiştim Çünkü çok kızmıştım onun iç dünyası ise beni hiç alakadar etmiyor Aradan seneler geçti tek başıma çok çalıştım kendime yeter oldum sonunda İstanbul'a okumaya gittim iyi bir tahsil yaptım işe girdim ve bir süre sonra da evlendim birikimime borç ekleyerek kendime bir ev aldım daha sonra çocuklarım oldu ve hayatımdan memnundum beni her zaman utandıran annemi çoktan unutmuştum nerden bulmuş nasıl etmiş bir gün Annem bizi ziyarete geldi öyle ya Kaç senedir Biricik oğlunu görmemişti zili çalınca çocuklarım kapıya koştu karşılarında pejmürde ve tek gözlü bir ihtiyar kadın görünce birden korktular sonrada güldüler Bu arada ben de gelmiştim çocuklara bu gelen yabancı değil babaanneniz diyemedim içeri girmesine izin verdim Lakin tepemde atmıştı ilk fırsatta ona evime böyle acayip kılıkla gelip çocuklarımı nasıl korkutabilirsin buradan uzaklaş hemen git dedim sert çıkışım ile tek gözünden seller gibi yaş akıtan annem kısık bir sesle Kusura bakmayın Ben yanlış adrese geldim galiba dedi ve çıktı gitti Öyle şartlanmıştım ki hiç aldırmıyordum aradan yine uzun bir zaman geçmişti bir gün memleketten mezunlar toplantısı için bir mektup aldım karıma iş seyahatine gidiyorum diye bahane uydurup doğduğum şehre gittim Mezunlar toplantısından sonra Birden aklıma düştü sadece meraktan eski Evime gittim eski komşularımıza sorduğumda annemin öldüğünü söylediler önce biraz Sevinç duyar gibi oldum Ama içimde bir burukluk bir sızı hissettim ben şaşkınca Beklerken bana verirsin diye Annemin bir mektup bıraktığını söylediler acele ile açtım ve okumaya başladım “ Ey sevgili biricik oğlum canım evladım her yerde her zaman hep seni düşündüm senin için ağladım senin için güldüm uzakta yakından Hep takip ettim dişimden tırnağımdan artırdıkları ama bütün kazandıklarımı sana gönderdim belki burs diye eline geçmiştir olsun sana ulaştı ve ihtiyaçlarını giderdin ya Bu da yeter ana yüreğim hasretle yanıyordu ne edebi ettim adresini buldum İstanbul'a gelip çocuklarını korkuttuğum için çok üzüldüm mezunlar gününe çağrıldığını duydum ve geleceksin diye çok sevindim hasretle bekledim ama seni görmek için yataktan kalkabilir miyim diye çok düşündüm Seni büyütürken tek gözümle sürekli bir utanç kaynağı olduğum içinde üzgünüm biliyor musun biricik oğlum canım evladım sen küçükken babanla birlikte bir kaza geçirmiştin Baban Öldü fakat Sen bir gözünü kaybetmiştin bir anne olarak Senin tek bir gözle büyüme ne dayanamazdın bu yüzden babandan kalan tarlayı satarak ameliyat masraflarına yatırdım Şimdi o yeri boş olan gözüm var ya onu sana vermiştim Şimdi o yeri boş olan gözüm var ya onun sana vermiştim o gözle biricik oğlum görüyor ya diye çok mutlu oluyordum ana yüreği sana Sen benim gözümle görüyorsun diyemedim başarılarından dolayı seninle o kadar gurur duyuyorum ki bu bana yetiyordu her şeye rağmen Sen benim oğlumsun Ben gülmesem de sen huzurlu ol Sen evlatlarınla rahat et o da bana yeter oğlum bu mektubu okuduktan sonra kavii ol eskisi gibi Dik Dur oğlum sakın üzülme Sen üzülürsen ben daha fena olurum senin mutlu olman huzurla yaşaman benim yaşamam demektir Ben annelik hakkımı canı gönülden Helal Ettim Gönlün ferah olsun yavrum bütün muhabbetlerimle senin ve o koklayamadım torunlarımın gözlerinden öperim annen yaşayan annelerimize Rabbim sağlık sıhhat nasip eylesin vefat etmiş olan annelerimize de Rabbim rahmetiyle muamele eylesin günahlarını af eylesin mekanlarını cennet eylesin videomuzu paylaşmayı yorum yapmayı beğenmeyi unutmayınız hoşça kalın dostça kalın... 


Yorumlar